Mohon Pertolongan Allah



Alhamdulillah, kita jauh dari peperangan yang melanda di Asia Barat. Tetapi, hati meronta-ronta mengenangkan saudara-saudara kita disana.Mungkin ada yang berkata "Kalau lah aku ada sebuah jet pejuang, akan ku bedil kafirun Yahudi". Mungkin ada yang berkata "Kalaulah aku ada magik, akan ku hapuskan rejim zionis satu persatu" Dan bermacam-macam lagi, ramai yang mengharapkan kemenangan Islam.

PELIK TAPI BENAR!!!!!! Tuan-tuan:- Dengan izin Allah dan dengan penuh keyakinan dan keimanan, saya mohon tuan tuan berdoa kepada Allah memohon bantuan

RAHSIA MUKJIZAT AL QURAN Mari kita bertafakur, Dengan penuh keyakinan, fahami terjemahan dan>>> > maksud surah Al-Fil.............(Alam tarakai fafa ala rab buka bias ha bil fil) Bacakan surah tersebut dibibir dengan hati mengingati peristiwa
kehancuran tentera Bergajah

KEMUDIAN BERDOALAH BEGINI.. "Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah........ turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam Dimanapun di Dunia ini, hancurkanlah rejim zionis...amin...." (kemudian dibaca surah Al Fil sambil membayangkan kehancuran tentera Yahudi dihancurkan dengan Izin Allah)

SAHAM PIRAMID ANDA !!!!!!!!! Lipatgandakan doa ini. Selepas anda membuat apa yang saya anjurkan, Sila lipatgandakan doa ini, Hantar kepada 7 orang rakan anda yang lain.Maka 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 = 823453 orang akan berbuat perkara yang sama, kemudian 823453 X 7 = 5.8 juta orang......... InsyaAllah ......... sesungguhnya Allah maha pemurah lagi mengasihani, mendengar doa kita.


5 komentar:

Anonim mengatakan...

bodoh betul org yg menyebarkan message ini. mengajak sekalian alam mendoakan kehancuran manusia. apa kamu bisa mentadbir/mentafsir masa depan? adakah kamu menolak kemungkinan terdapat 1% drpd zionis itu terdetik di dalam hati mereka utk memeluk Islam dan mempelajari Islam sejurus sebelum kamu mendoakan kehancuran mereka? apa kamu bisa melihat ke dalam hati setiap seorang drpd mereka? kamu ini tidak berilmu dan jgn sekali2 kamu menghakimi manusia berdasarkan pandangan kamu yg sekangkang kera itu. kamu ada mulut, ada akal, maka sebarkanlah benih2 cinta dan dakwah. turn your keystrokes into rewards instead of sins. dont waste your time hating. byk sahabat nabi yg kejam dgn Nabi dan ajaran yg dibawanya, tapi atas kesabaran dan doa nya, mereka menjadi sahabat pula. tolong hentikan msg bangang lagi membenci ini. mungkin kamu patut mendoakan agar leader2 Islam n para ulama' bangang yg penakut yg ada kepentingan dan bertepatan dgn propesi Islam yg mengatakan Ulama zalim adalah manusia yg paling jahat di bawah bumbung langit.

Anonim mengatakan...

@anonim : Salam..Adakah mengatakan orang lain bodoh, bangang dan bertubi-tubi mengeluarkan ayat2 yg menghina perbuatan yg mulia? dan adakah seorang Islam sejati akan mnghukum orang lain secara begitu? sebelum anda menasihati org lain, cermin diri dulu..sekurang2nya penulis ini berniat baik dan berusaha menolong Islam yang lain...dan jika anda seorg Islam yg sejati, di manakah 'Salam' anda?

Anonim mengatakan...

As'salam xpayah la nk bertekak mcm ni
Mungkib ada betol kata penulis dan mungkin ada betol kata awk semua...

Kita ni umat muhammad
Ajaran islam yg kita bawak adalah as sunnah yg diterima dari allah s.w.t.
1 kaum dri 73 kaum islam akan masuk syurga dan islam yg dibawanya diterima oleh allah
Tpi islam yg mengikut ajaran dan amalan sunnah.
So kita nk berperang sekali pon ikut step sunnah lah.
Tpi doa itu sangat2 bagus coz itulah senjata org mukmin.

Anonim mengatakan...

Jgn henti berdoa wahai saudara ku dan sayangi la di antara kamu. Hilangkan la sifat benci antara manusia. Sesungguhnya ALLAH menyayangi hamba hamba nya

Banua Bahaur mengatakan...

Allham dulillah. Dpt menemui ramadan tahun ini.